onsdag 6 maj 2015

Dag 2

Dag två fungerade helt ypperligt den med. Mätt och belåten hela dagen. Mot kvällningen kom en släng av en svag halsbränna. Det brukkar göra det på mig när jag ställer om från kht- till fettdrift. Men det håller lyckligtvis bara i sig i några dagar. Dessutom fick jag lite myrkrypningar i högra sidan av hårfästet. För mig betyder det alltid mineralbrist, men också det var att vänta då jag ofta kissar ur mig en hel del de fösta dagarna. LIte extra salt i vattnet och ev en eller två tabletter av helhetshälsas magnesiumtabletter gör nog susen under morgondagen.

Frukost:
Jag glömde kallsupen.. därav krypningarna i håret.
Två fröknäck med smör och ost samt en rejäl kopp med fett-te.

Lunch:
Coleslaw gjord på vit- och rödkål samt creme fraiche och majo. Till det serverade jag mig själv en grillad köttbit.

Middag:
Samma som dag ett: isberg, tomat, gurka, avokado, handskalade räkor, två ägg samt egengjord majo på ägg från mina egna höns. Gott!

Kvällen spenderade med att mala och förpacka älgkött som legat i frysen sedan i september. Det kan nog bil något riktigt gott på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar